maanantai 19. tammikuuta 2015

Watashi wa Ryo!

Joo, siis moi. Oon tää toinen osapuoli, joka tulee kirjoittamaan tätä blogia. Blogiin siis sisältyy kuulumiset ja muut höpöt. Sitten nää yhtäaikaa (tavallaan) katotut animet ja luetut mangat. Sit myös meidän yhteinen sarjis/manga löytyy tuolta, sinne Kakabu(Jonna) päivittelee niit sivui sitä mukaan kun kerkee ja mitä saahaan aikaseksi.

Pienoinen lyhyt tiivistelmä itsestäni + linkkei .o.

Olen 15-vuotias.
Olen Ryo tai Ryochi (oikee nimi on mysteeri).
Mulla on anime ja manga addiktioa.
Olen yrittänyt hillitä sitä tän puolen vuoden aikana, mutta ei ole oikein onnistunut. Olen siis jo näit animuit ja mangoi harrastanu koht 4-5 vuotta. Lähti siis Hopeanuolest, Dragon Ballist ja Fullmetal alchemistista (kun siihen aikaan niitä tuli vielä subilta).
Jonnan kanssa ollaan kirjoteltu kirjeitä jo kolme tai kaks vuotta .o. Ensimmäisen kerran tavattiin Animeconis 2013.
Somest löydyn tämmöisist paikoist:
MAL (myanimelist)
Anime-Planet (Tääl on kokonainen lista)
Ask
Instagram
Weheartit
Tumblr
8tracks
Twitter

Seuraavaks kirjotellaan sit Barakamonist C:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti